Ofte stillede spørgsmål

Find spørgsmål og svar på ofte stillede spørgsmål omkring hastighedsoptimering. Hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret her, så er du velkommen til at skrive en mail.


Spørgsmål inden køb

Har i rabatkoder?

Ja, vi tilbyder 10% på hele shoppen til førstegangskøbere ved tilmelding af vores nyhedsbrev. Gå blot ind på dette link – Rabatkode – og få 10% på din første ordre.

Hvad kan jeg betale med?

Betaling kan foretages med VISADankort, VISA og Mastercard og Mobilepay

Har i en fysisk butik?

Nej, vi har desværre ikke en fysisk butik  på nuværende tidspunkt. Alt køres gennem webshoppen.

Jeg kan ikke finde et specifikt produkt?

Leder du efter et helt specifikt produkt, som du umiddelbart ikke kan finde på shoppen lige nu, så kontakt os da endelig.

Ofte vil vi nemlig kunne få dine ønskede produkter hjem forholdsvist hurtigt fra vores eksisterende brands.

Skriv til vores mail kontakt@merchshark.dk.

Jeg kan ikke finde dette brand? Får i dette?

Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i, men som vi ikke har på shoppen, så er du mere end velkommen til at skrive til os på kontakt@merchshark.dk og skrive det mærke du mangler.

Hvor lang returret har i?

Vi har 30 dages returret, fra den dag du har modtaget pakken.

Sender i til udlandet?

Nej, vi sender desværre endnu ikke til udlandet. Vi sender kun til Danmark.

Hvad koster levering?

Hos MerchShark har vi to leveringsmuligheder:
1. Levering til pakkeshop – 29,-
2. Levering til døren – 49,-

Ved køb over 400,- får du gratis fragt til pakkeshop.

Hvordan bruger jeg mit gavekort/rabatkode?

Når varerne er lagt i din kurv, så finder du et felt der hedder ”Indtast værdikupon”. I denne boks skriver du så din kode til gavekortet eller koden til rabatten.

Holder i Black Friday?

Ja, vi holder Black Friday hvert år. Følg med på den her side for mere info – https://merchshark.dk/black-friday/

Spørgsmål til ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse på min bestilling?

Umiddelbart efter din ordre er afgivet, så vil der altid blive sendt en ordrebekræftelse. Så har du ikke modtaget den, så ligger den enten i din spam mailbakke eller også så er mailen skrevet forkert ind ved bestilling.

Er dette tilfældet, så ring på +45 31 33 26 06 eller skriv en mail til kontakt@merchshark.dk så retter vi fejlen med det samme og gensender ordrebekræftelsen til dig.

Jeg har ikke modtaget min bestilling?

Vi har 1-2 hverdages levering på alle varer. Så snart du modtager dit track´n´trace nummer, er den i 99% af tilfældende fremme indenfor 2 dage – langt oftest allerede dagen efter.

Er der dog gået 3, 4 eller flere dage siden din bestilling, så kontakt os endelig på  +45 31 33 26 06 eller kontakt@merchshark.dk – så er der formentligt sket en fejl, og så skal vi nok få ordnet det hurtigst muligt.

Er det muligt at vælge en anden leveringsadresse?
Ja, du kan vælge din leveringsadresse, når du betaler for din ordre.
Kan jeg ændre eller annuleret min ordre, efter jeg har betalt?

Hvis du ikke har modtaget en besked fra GLS om, at din pakke er blevet sendt, så ring til +45 31 33 26 06 hurtigst muligt eller send en mail til Kontakt@merchshark.dk så kan vi sørge for, at din pakke bliver ændret eller annuleret.

Jeg har modtaget et forkert produkt?

Har du modtaget et forkert produkt bedes du hurtigst muligt kontakte os på kontakt@merchshark.dk eller ringe til os op på +45 31 33 26 06.

Vi sender dig det rette produkt, med en gratis returlabel, så du kan sende det forkerte produkt tilbage til os. Du skal selvfølgelig ikke betale for vores fejl.

OBS: Skriver du over mail, så husk at skrive dit ordrenummer, hvilket produkt du har fået og hvilket du mangler. Så går det hele meget hurtigere.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Vi afsender pakken samme dag som vi har modtaget din ordre. Det tager 1-2 hverdage fra bestillingen til at du modtager pakken.

Kan jeg følge min pakke online?

Ja, når vi afsender din ordre, modtager du et tracking ID, som du derefter kan bruge på GLS hjemmeside

Hvorfor bliver jeg sendt til en ny side, når jeg skal betale?
Betalinger på MerchShark foregår hos Scanpay. Når man betaler for sin ordre, betaler man via Scanpay. Dette er for at beskytte kunden. Scanpays forbindelse er højt krypteret og beskyttet, så ingen kommer i kontakt med dine kortoplysninger.
Hvor bliver min bestilling sendt fra?

Vi sender alle ordre fra Skivevej 177, 7500 Holstebro.

Hvem leverer pakken?

Ordrer fra MerchShark bliver afsendt af GLS.

Retur / ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

Skriv  en mail til os på kontakt@merchshark.dk, hvis du ønsker at returnere varen.

Derefter sender du pakken / brevet til vores adresse og vedhæfter et papir, hvor du skriver dit ordrenummer.

Her afholder du selv fragtprisen og udfylder selv udførligt hvad du ønsker med den (ved ombytning: Skriv hvad det skal ombyttes til)

Returpakken skal sendes til:

MerchShark
Skivevej 177
7500 Holstebro

Du kan læse mere om vores Handelsbetingelser

Hvor lang returret har i?

Vi har en simpel 30 dages returret, fra den dag du har modtaget pakken ved din dør.

Julegaver købt i november/december, kan returneres til og med til februar året efter.

Hvor hurtigt behandler i en returnering?

Vi behanlder dem indenfor 24 timer efter modtagelse.

Kan jeg få mine penge retur på et andet kort?

Nej, af sikkerhedsmæssige hensyn kan vi desværre ikke refundere penge på et andet kort end det du oprindeligt har benyttet da du aflagde ordren hos os.

Vi vil i stedet anbefale dig, at du tager kontakt til din kortudsteder, hvis du har brug for hjælp til modtagelse af en tilbagebetaling, hvis ikke du længere har kortet, som du brugte da du aflagde ordren hos os.

Alternativt tilbyder vi at give et tilgodebevis på beløbet i stedet for. 

Mit produkt er defekt ved levering

Hvis du har modtaget et produkt som er defekt allerede ved levering bedes du sende os en mail med billede på kontakt@merchshark.dk. Derefter sender vi et nyt produkt til dig med en returlabel, så det defekte produkt kan sendes tilbage.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på din første ordre!

Kontakt

Email: Kontakt@merchshark.dk
Telefon: 31 33 26 06
Mandag-Fredag: 10:00-17:00

Adresse:
Merchshark.dk Aps
Skivevej 177
7500 Holstebro

CVR: 40092064

Betalingsmetoder

Betalingsmetoder