Ofte stillede spørgsmål

Find spørgsmål og svar på ofte stillede spørgsmål omkring hastighedsoptimering. Hvis dit spørgsmål ikke bliver besvaret her, så er du velkommen til at skrive en mail.

Spørgsmål inden køb

Ja, vi tilbyder 10% på hele shoppen til førstegangskøbere ved tilmelding af vores nyhedsbrev. Gå blot ind på dette link – Rabatkode – og få 10% på din første ordre.

Betaling kan foretages med VISADankort, VISA og Mastercard og Mobilepay

Nej, vi har desværre ikke en fysisk butik på nuværende tidspunkt. Alt køres gennem webshoppen.

Leder du efter et helt specifikt produkt, som du umiddelbart ikke kan finde på shoppen lige nu, så kontakt os da endelig.

Ofte vil vi nemlig kunne få dine ønskede produkter hjem forholdsvist hurtigt fra vores eksisterende brands.

Skriv til vores mail [email protected]

Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i, men som vi ikke har på shoppen, så er du mere end velkommen til at skrive til os på [email protected] og skrive det mærke du mangler.

Vi har 30 dages returret, fra den dag du har modtaget pakken.

Julegaver købt i november/december, kan returneres til og med 1. februar året efter.

Nej, vi sender desværre endnu ikke til udlandet. Vi sender kun til Danmark.

Hos MerchShark har vi to leveringsmuligheder:
1. Levering til pakkeshop – 29,-
2. Levering til døren – 55,-

Ved køb over 400,- får du gratis fragt til pakkeshop.

Når varerne er lagt i din kurv, så finder du et felt der hedder ”Indtast værdikupon”. I denne boks skriver du så din kode til gavekortet eller koden til rabatten.

Ja, vi holder Black Friday hvert år. Følg med på den her side for mere info – https://merchshark.dk/black-friday/

Spørgsmål til ordre

Umiddelbart efter din ordre er afgivet, så vil der altid blive sendt en ordrebekræftelse. Så har du ikke modtaget den, så ligger den enten i din spam mailbakke eller også så er mailen skrevet forkert ind ved bestilling.

Er dette tilfældet, så ring på +45 31 33 26 06 eller skriv en mail til [email protected] så retter vi fejlen med det samme og gensender ordrebekræftelsen til dig.

Vi har 1-2 hverdages levering på alle varer. Så snart du modtager dit track´n´trace nummer, er den i 99% af tilfældende fremme indenfor 2 dage – langt oftest allerede dagen efter.

Er der dog gået 3, 4 eller flere dage siden din bestilling, så kontakt os endelig på  +45 31 33 26 06 eller [email protected] – så er der formentligt sket en fejl, og så skal vi nok få ordnet det hurtigst muligt.

Ja, du kan vælge din leveringsadresse, når du betaler for din ordre.

Hvis du ikke har modtaget en email fra os om, at din ordre er “gennemført” så ring til +45 31 33 26 06 hurtigst muligt eller send en mail til [email protected] så sørger vi for, at din pakke bliver ændret eller annuleret. Hvis du du dog har modtaget en email fra os, hvor der står, at din ordre er “Gennemført” så er det desværre for sent. – Du kan selvfølgelig altid annullere din ordre ved, at sende den pakken retur til os igen.

Har du modtaget et forkert produkt bedes du hurtigst muligt kontakte os på [email protected] eller ringe til os op på +45 31 33 26 06.

Vi sender dig det rette produkt, med en gratis returlabel, så du kan sende det forkerte produkt tilbage til os. Du skal selvfølgelig ikke betale for vores fejl.

OBS: Skriver du over mail, så husk at skrive dit ordrenummer, hvilket produkt du har fået og hvilket du mangler. Så går det hele meget hurtigere.

Vi afsender pakken samme dag som vi har modtaget din ordre. Det tager 1-2 hverdage fra bestillingen til at du modtager pakken.

Ja, når vi afsender din ordre, modtager du et tracking ID, som du derefter kan bruge på GLS hjemmeside.

Betalinger på MerchShark foregår hos Pensopay. Når du betaler for din ordre, betaler du via Pensopay. Dette er for at beskytte kunden. Pensopays forbindelse er højt krypteret og beskyttet, så ingen kommer i kontakt med dine kortoplysninger.

Vi sender alle ordre fra Skivevej 177, 7500 Holstebro

Ordrer fra MerchShark bliver afsendt af GLS.

Retur / ombytning

Skriv en mail til os på [email protected], hvis du ønsker at returnere varen.

Derefter sender du pakken / brevet til vores adresse og vedhæfter et papir, hvor du skriver dit ordrenummer.

Her afholder du selv fragtprisen og udfylder selv udførligt hvad du ønsker med den (ved ombytning: Skriv hvad det skal ombyttes til)(Ved tilgodebevis: Skriv “tilgodebevis ønskes”)

Returpakken skal sendes til:

MerchShark
Skivevej 177
7500 Holstebro

Du kan læse mere om vores Handelsbetingelser

Vi har en simpel 30 dages returret, fra den dag du har modtaget pakken ved din dør.

Julegaver købt i november/december, kan returneres til og med til februar året efter.

Vi behanlder dem indenfor 1-2 dage efter modtagelse.

Nej, af sikkerhedsmæssige hensyn kan vi desværre ikke refundere penge på et andet kort end det du oprindeligt har benyttet da du aflagde ordren hos os.

Vi vil i stedet anbefale dig, at du tager kontakt til din kortudsteder, hvis du har brug for hjælp til modtagelse af en tilbagebetaling, hvis ikke du længere har kortet, som du brugte da du aflagde ordren hos os.

Alternativt tilbyder vi at give et tilgodebevis på beløbet i stedet for. 

Hvis du har modtaget et produkt som er defekt allerede ved levering bedes du sende os en mail med billede på [email protected]. Derefter sender vi et nyt produkt til dig med en returlabel, så det defekte produkt kan sendes tilbage.

Tilmeld Dig Nyhedsbrevet Og Få 10% Rabat På Din Første Ordre